Olen 23 vuotias nainen...vai naisen alku... hmm

Olen mitoiltani 160cm ja painan tällä hetkellä 51,3kiloa. Elämäni on koko ajan ollut yhtä laihdutusta, kiloja lähtee vähän mutta ovat tulleet takasin. Nyt olen 2 viikkoa pitänyt kunnon laihista yllä, sillä haluan eroon pömppö mahastani. Joku saattaa ajatella että herre guud, nuo mitathan on ihan hyvät, ei ole minulle. Ja kuvat kertoo totuuden paremmin kuin luvut.

Noin 5vuotta sitten sain lääkekuurin masennukseen ja se ikävä kyllä lisäsi ruokahalua ja paljon. Hetkessä lihoin 10kg ja haluan ne pois. Alunperin ihannepainoni oli siis 45kg, olen nyt niistä saanut noin 4 pois, eli vielä on matkaa ja vaikeammaksi käy. Pyrin syömään melko vähän sillä muuten paino ei tipu. Noin 600kaloria päivässä ja yritän myös kuntopyöräillä niin paljon kuin mahdollista. No kyllä eron huomaa jo aloissa ja pepussa, toisaalta vääristä paikoista. Olen vaan niin laiska tekemään vatsalihaksia, tiiä auttaisko se edes tuohon mahaan. Lisäksi iho näyttää kans tooosi löysältä. Tässä kuvassa en ihme kyllä vedä mahaa sisään, milloinkohan viimeksi muka olen pystynyt siihen ??? :O  Kamalalta näyttää, huomasin juuri myös että napani näyttää tosi isolta :´( ei yhtään seksikkäältä. Näyttää ja jopa tuntuukin siltä että kohta napa räjähtää samanlaiseksi kuin raskaana olevilla, eikös vaan? kamalal jenkkakahvat, millähän niistäkin pääsee eroon. Eilen muuten tuttuni teki minulle tatuoinnin alaselkään. Nyt joudun käveleen kotonakin napa paljaana koko ajan, että alaselkä saa "happea"

Laitan myös toisen kuvan sivusta päin, niin näkyy vielä paremmin tuo pömppis. :/ Olisi kiva löytää joku joka olisi noin samoissa mitoissa ja kärsisi samasta ongelmasta tai on joskus kärsinyt ja ehkä löytänyt jonkin apukeinon. Siitä näkyy ja kunnoll, nyyh ottaa pahaa edes itse katsoa. Rintojen alla on suht läskitönkohta ja olisi mukavaa jos koko massu olisi yhtä litteä. Mut ei...

 Vielä yhden kuvan laitan jossa olen makuulla. (tuskin ketään kiinnostaa mutta voipa olla itseäni varten muistoissa kun ehkä joskus saatan saada mahaani pienemmäksi.

 

Sivun reunassa on pieni taulukko viime lauantaista tähän päivään. Lauantain paino näyttää jo ihanan pieneltä, se johtuu kyllä siitä että perjantaina otin kaljaa minkä seurauksena nesteet lähtee. Eli lauantaina sitten join vettä ja paljon minkä huomaa seuraavan päivän painossa. Tämän viikon laitan vielä joka päivä painon ylös, mutta seuraavalla jatkossa varmaan kerran viikossa.