Hyvää huomenta :D

Tänään olikin mukava herätä. Omat aamu rutiinini ovat

1.Sängystä ylös

2. wc käynti

3. vaa`alla käynti

4. tupakil

5. ja tietokone auki

Kovin on tylsänpuoleinen, vakio joka aamuna. Tällä hetkellä olen ollut töistä pakkolomalla, joten kotona tullut oltua ehkä liikaakin. No se ainakin antaa mahdollisuuden edes hieman sitä kuntopyöräilyä harrastaa. Mutta itselleni iloinen asia: aamulla painoin 51,7kiloa!! Hurraa, sain eilisestä tiputettua peräti 1,3kg. Johtunee taas nesteiden poistumisesta kehosta, mutta parempi sekin kuin ei mitään, ei ole niin turvonnut olo..

 -200kcal fillaroiden

 +20kcal mansikkakeittoa

Tänään onkin lääkärin soittoaika. Sitä on odotettu. Piti sen olla jo aikaisemmin, kävin talvella mm. laktoosi-intoleranssi testeissä, sillä ajatuksella että olen jollekkin allerginen joka saattaisi ehkä aiheuttaa tuon vatsan pömpötyksen. Ei ollut laktoosi-intoleranssia, hmm. Sen sain selville jo kun varasin lääkärille soittoaikaa. Vastaanottovirkailija kuintekin suositti varaamaan ajan, koska tiedoissa oli lukenut mm. ettei tulokset sulje keliakian mahdollisuutta pois. Että parempi jutella jos tulisi jotain jatkotutkimuksia vielä.  Kerran aikaisemmin halusin allergia testeihin, mutten päässyt kun oli kesä aika ja lääkäri sano ettei se ole hyvä aika. LUOJA, että olisin onnellinen jos tämä minun "vaiva" johtuu jostain allergiasta, sillä siitäkin pääsisi oikeastaan heti eroon. Tosin olin melko varma tuostalaktoosi-intoleranssista, että se olisi minulla (isälläni myös on) koska aina menee maha sekaisin kun jotain maito pitoista syö/juo.

Mutta olen myös onnellinen, ensimmäisestä saadustani kommentista täällä

Nyt mulla on todella huono olo. Tänään olen siis polkenut niin perkuleesti omasta mielestä ja vaan sen pari desiä mansikkakeittoa, oksettava olo. Nostelinmyös käsipainoja jonkin verran ja nyt kädet vapisee ja tärisee. Ja kaikkein pahin mun tekis mieli alkaa mässätä jotain, tekis mieli sipsejä, valkosipulidippikastiketta, kaikkea hyvää mitä en ole saanut pitkään aikaan!!! Millä mä pystyisin itteeni hillitseen? Menenkö nukkumaan, niin ei tule ainakaan syötyä mitään. Yöllä sekin sitten kostautuu... Ehkä mä vaan lueskelen muiden blogeja... ihania.. ja olen onnelinen että keksin tämän uuden "harrastuksen" :D

Tänään olisi kuulemma kauppareissu päivä. Ehkä olisi parempi tehdä ostoslista valmiiksi, ettei tule kaupassa mentyä ainakaan mihinkään karkki osastolle. Siitä olen kyllä ylpeä itsessäni, etten ole nyt vähään aikaan karkkia syönyt isoja määriä, joskus vaan ihan pari. Ja toisen plussan annan itselleni siitä etten ole syönyt leipää! Leipä kuitenkin on minun mielestä niin taivaallisen ihanaa, mutta jos sitä yhden palankin syön niin jo on mentävä hetken päästä hakemaan lisää. Olin kerran yhdellä kurssilla, jossa eräs nainen selitti NATRIUMGLUTAMAATISTA (toivottavasti kirjoitin oikein) niin sitä kaikki valmistajat yrittää tunkea tuotteisiinsä. Aikaisemmin en siitä paljoa välittänyt, ajattelin et mitä nyt yks lisäaine haittaa. Mutta kun kuulin mihin se vaikuttaa niin jo alkaa ajatukset käydä mielessä, että syönkö edes sitä yhtä! Parempi jättää... Natriumglutamaatti kuulemma lisää sitä himoa tuotteeseen! Vaikea selittää. Mutta kaikki on varmaan huomannut, jos vaikka syöt yhden karkin,pakko se on ottaa toinenkin. Siinä aineessa on sitä jotakin joka saa sitten ottamaan lisää ja lisää..

Hieno juttu muuten se kun noista tilastoista näkee onko ketään vieraillut tällä sivulla. Ja on! :D Positiivisesti olen yllättynyt. Ei mitään mahdottomia määriä mutta kuitenkin. Ja vastahan olen aloittanut. Kun vielä saisi niitä "vakkari" lukijoita niin elämä hymyilisi vielä enemmän. Jaksaisi yksin näitä kaikkia murheita purkaa vain johonkin tietokoneen näytölle. Tahtoisinmyös tälle sivulleni kävijämittarin. Kokeilin kyllä Googlesta etsiä, mutten nyt oikein hiffannut mitään

Tää päivä meni päin peppua jos suomeksi sanotaan. Tein ruuaksi päivällä kun mies tuli kotiin, pekonikastiketta ja pastaa, itse söin vain pienen annoksen. Ei siinä mitään. Kovin väsy olo oli sitten myöhemmin ja menin sänkyyn ja kattelin telkkaa siinä niin sattui löytymään paketti suolatikkuja! Ajattelin että otan yhden, nou! Ei riittäny, vedin koko paketin  ja sit viel 2 palaa näkkäriä.. Miks mä sorruin!? Että ottaa päähän!!! Huomenna vaaka ei varmana näytä vähempää kuin tänään ja tiedän etten kestä sitä. Eilisestä se painon pudotus oli niin hyvä, ja toivoisin että olisin suht samaa rataa pystyny jatkamaan tämän viikon, lukuunottamatta sitä viikonloppua. Ilmeisesti olen jonkin sortin alkoholisti ;( en meinaan pysty elämään ilman sitä yhtä kaljan ottoa viikossa, ja senkin on oltava juuri perjantai. Se on palkkio viikon "aherruksista" tai niin sitä itselleni selitän. Onhan se aina la aamuna paino ihanan alhaalla, mutta niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin niin kaikki mitä sitten syön ja juon lauantaina jää kroppaan... Vettä menee ihan huolella ainakin se pari litraa. Viime perjantaina kun olimme mieheni kanssa baarissa, loppu illasta en muista ihan kaikkea, lauantai sitten kuulen ne mieheltäni (vihaan sitä kun pitää kertoa) kuulemma melkein aina yön viimeisinä tunteina tyyliin huudan ravintolassa että haluan kuolla! Huudanko? En minä tiedä. Mieheni sanoi ettei kohta enää kehtaa liikkua missään baarissa, no suutuin siitä ja sanoin "että jos et kehtaa olla mun kans niin jätä sit!" Eihän siihen mitään sanonut. Mut minkäs teet, ehkä mä puran ongelmiani vain kännipäissään. Muistan kyllä kun puhuin hänelle myös että mulla on varmaan ongelma mun painon kanssa... Mut ei se ongelma lähde ennen kuin tuo "raskausvatsa" lähtee...