päivää!

Tänään oli ihan kamala aamu, sen osasin jo eilen arvata. Perjantaina olin ylläri ylläri ryyppäämässä, la aamun paino näytti ihanat 49kg. Ei se kauan sitä ollut. Vettä lipitin litra tolkulla, sunnuntaina tilattiin pizzat kotiin. otin omavalintaiset täytteet : kananmuna, pekoni, kana ja katkarapu... Niin joo ja lauantaina söin makkaraperunut. Mä tiesin sen, mikä mua oottaa maanantai aamuna lukemana! Sunnuntaina kun olin kokonaan toipunut edellis päivän krapulasta, sain kunnon urheilu vimman. Maha oli sen verran meinaan mahdottoman kokoinen että meinas itkettää! Poljin tunnin kuntopyörää -> kovaa tunnin tein rasvanpolttojumppaa niin että hiki lensi. No niin, näitten juttujen jäljeen vasta ne pizzat tilattiin, en edes tiennyt siitä etukäteen. Miks mä söin! Siks kun se on "kallista" tilata kotiinkuljetuksella vain yks pitsa! PRRRKL mua otti päähän. Koitin käydä oksentaa heti syömisen jälkeen, eihän siitä mitään tullut, kauheeta paksua klönttiä ettei mahtunu ulos tulee ( varmaan kuulostaa mielenkiintoiselta  ) silmät vaan turpos ja tuli entistä vittumaisempi olo. Aamulla oli edelleen silmät kauheen turvonneet, hävetti mennä töihinkin. Onneks turvotus laski niitten ekojen tuntien aikana, koska mulla oli myös työterveyslääkörille aika tänään. Kerroin hänelle myös tästä laihis urakastani, ei sanonut mitään pahaa siitä mikä on tavoitepainoni! Ensimmäinen joka ei sano mitään negatiivistä siihen. Puoli tuntia ainakin juteltiin mun laihduttamisesta. Pelkäsin koko ajan et joudun nostaan paitaa ja näyttään mahan. En tarvinnut onneksi !Kerroin hänelle myös siitä "ekasta" työpäivästäni kun sain aloittaa taas, siivooja kun oli samaan aikaan pukukopissa kun vaihdoin työhousuja päälleni, tunsin hänen katseen itsessäni, kun riisuin housut. Tunsin että olin aivan punainen, yritin puhua jotain, hyvä että sai selvää. Olin aivan paniikissa, kun tunsin että joku katsoo minun läskejäni! Se oli kamalaa!

No unohdin mainita sen mitä pelkäsin tämän aamun vaa´an lukemaa, se näytti aamulla 52,5 kiloa! Olin aivan maassa! Tänään kuitenkin töissä huomasin että sain ravata veskis koko ajan tyhjentää rakkoa, ja mikä ihana helpotus oli päästä kotiin, juosta äkkiä vaa´alle, ja se näytti 51kiloa! Se riitti, se oli pelastus! Enää ei harmita yhtään niin paljoa, vaikka ylitinkin sen viime viikon saavutuksen 50kiloa. Kyllä uskon siihen taas pääseväni tämän viikon lopulla, mutta pakko kehittää jotain ensi lauantaille etten ole koko ajan ravaamassa juomassa, ja vannon etten pizzaa syö! Enkä kyllä niitä makkiksiakaan halua.

Tänään töissä jäi ruokatunti väliin, kun pääsin kotiin noin 16 aikaan söin pikku annoksen jauhelijaa ja makaronia, hyvin pienen. Illalla voisin yhden täytetyn ruisleivän syödä, ne saa riittää.

Ihanan aurinkoinen keli tänään :D kesä tulee